CIDAP

Background

Descripció del Projecte

 

L’objectiu del CIDAP és atreure talent (emergent i consolidat), enfortir els projectes seleccionats i donar poder a cineastes i creadors per a submergir-se en un escenari global, desenvolupant idees amb tutors d’alt nivell mitjançant tallers intensius acuradament elaborats; en ells es combinarà la teòrica i el treball de camp amb la pràctica professional. En el desenvolupament participaran altres professionals del sector que normalment són aliens a aquests processos.

Els tres primers tallers residencials tenen lloc principalment en els termes municipals del Parc natural del Cadi-Moixeró i també al Vallespir, amb presència a ciutats i centres com Sitges, Barcelona, Toulouse o Montpellier, entre d’altres.

El CIDAP compta amb el suport i col·laboració dels ajuntaments d’aquestes poblacions, en termes d’allotjament, mobilitat, espais de treball i altres recursos naturals i tecnològics.

El quart taller residencial té lloc a Balears en localitats per a determinar.

La presentació final dels projectes es farà en una de les capitals de l’Euroregió a decidir.

Web del projecte: https://efimerofilms.com/cidap/ca/inici/

 

Dades del Projecte

Anys del projecte: 2023, 2024

Prioritats:  Cultura 

Socis del Projecte:

EFÍMERO FILMS BARCELONA

CINÉTICA PRODUCCIONS

MARIANNE NEPLAZ

Pressupost total: 42.315€

Import subvencionat: 20.141€

Convocatòria:

APC 2023

Written by: admin

Previous post

label today27 de maig de 2025

REC II

Xarxa de centres de creació de l’Euroregió II REC és un projecte que neix de la col·laboració de tres xarxes de centres de creació i producció contemporània, ubicats a l’euroregió que comparteixen l’objectiu d’impulsar projectes vinculats a la investigació artística [...]

Read more

euroregio-epm-logo00