Institut français de Barcelone
La Chute de Albert Camus (La caiguda d’Albert Camus) Visita de l’obra La caiguda de Camus (en francès i amb sobretítols), creada per la companyia Le Bruit des Gens amb seu a Tolosa, a la Regió d’Occitània.

Jornada sobre cultura al món rural. Estem realitzant un conjunt d’entrevistes i actors rellevants del sector cultural, així com a grups d’acció local i ens locals, per tal d’aprofundir en les necessitats i eines per tirar endavant projectes culturals al món rural. Aquesta feina es traduirà en una jornada ha de servir per crear una xarxa i futurs nous grups de treball multidisciplinars, així com una guia o caixa d’eines perquè els ens locals puguin tirar endavant actuacions culturals.
Tipus de soci: Xarxa de grups d'acció local (LEADER)
Carrer Enric Prat de la Riba, 17-19 – 08570 Torelló Barcelona
Written by: admin
label today26 de gener de 2026
La Chute de Albert Camus (La caiguda d’Albert Camus) Visita de l’obra La caiguda de Camus (en francès i amb sobretítols), creada per la companyia Le Bruit des Gens amb seu a Tolosa, a la Regió d’Occitània.
labelNotes de premsa today8 de juliol de 2026
labelReculls de premsa today3 de juliol de 2026
22/06/2026 Medi Ambient i Sostenibilitat | LocAll4Flood “A Perpinyà, la regió mediterrània uneix forces per fer front a les inundacions sobtades.” Podeu llegir l’article del diari Agència Catalana de Premsa AQUÍ en francès. 19/06/2026 Medi Ambient i Sostenibilitat | LocAll4Flood “El SMTBV assisteix a la conferència europea LocAll4Flood” Podeu llegir l’article del SMBTV AQUÍ en francès. 18/06/2026 [...]
Copyright Euroregio 2025